Petrom a inaugurat, ieri, prima benzinarie sub sigla PetromV, prin care compania vrea sa impuna un nou concept si sa ofere servicii complementare fata de oferta obisnuita a unei statii de distributie. Astfel, in fiecare statie PetromV vor exista magazine Viva (n.r - disponibile si in reteaua proprie de distributie a grupului austriac OMV, actionarul majoritar al companiei), precum si restaurante si locuri de joaca pentru copii, potrivit reprezentantilor companiei. Prima benzinarie bazata pe aceasta formula este operata in sistemul "Full Agency", care presupune asigurarea gestiunii statiei de catre un administrator privat, in timp ce activele raman in portofoliul companiei. "Full Agency" va fi extins treptat la toata reteaua de distributie a Petrom.
Investitiile in cazul construirii unei astfel de statii variaza in functie de locatie si serviciile suplimentare, mai spun oficialii firmei, ajungand pana la circa un milion de euro. Pana la sfarsitul anului, aproximativ 20 de statii vor functiona sub numele PetromV, care se va aplica doar unitatilor nou construite, reteaua urmand sa fie extinsa la 250 de unitati in urmatorii cinci ani. Planul de investitii anuntat recent de OMV presupune un volum total de trei miliarde de euro pana in 2010, pentru dezvoltarea activitatilor de baza ale Petrom.
Petrom a inaugurat, ieri, prima benzinarie sub sigla PetromV, prin care compania vrea sa impuna un nou concept si sa ofere servicii complementare fata de oferta obisnuita a unei statii de distributie. Astfel, in fiecare statie PetromV vor exista magazine Viva (n.r - disponibile si in reteaua proprie de distributie a grupului austriac OMV, actionarul majoritar al companiei), precum si restaurante si locuri de joaca pentru copii, potrivit reprezentantilor companiei. Prima benzinarie bazata pe aceasta formula este operata in sistemul "Full Agency", care presupune asigurarea