Unele din programele TV nu conţin doar lista de emisiuni şi vieţile vedetelor: pe ultima pagină a suplimentelor TV ale ziarelor Libertatea şi Jurnalul naţional putem găsi reclame la produse ce se comercializează prin poştă, sub titulatura "Cu noi economisiţi timp şi bani" sau "Preţuri excelente în România". Dacă ne uităm mai atent, căci totul e scris cu litere foarte mici, să zicem corp 10, aflăm că ceea ce se vinde acolo sînt "TV products", comandate la telefon sau prin Internet şi distribuite "prin poştă sau personal în Bucureşti, Iaşi, Oradea". Locul în care sînt plasate, dimensiunile reduse ale pozelor, ale casetelor destinate fiecărui produs, cît şi ale literelor ne duc cu gîndul la un soi de comerţ cu circuit închis, destinat numai iniţiaţilor. Sau mai bine zis iniţiatelor, adică gospodinelor de tip nou (la curent cu tehnologiile şi dornice de înnoiri): pentru că fondul predominant pe care sînt scrise informaţiile este unul roz, iar majoritatea celor oferite au destinaţii feminine. Un alt argument în favoarea target-ului feminin (se consideră, într-o înţelepciune nescrisă, că reprezentantele sexului zis slab sînt mai aplecate către intuiţie şi supranatural) a produselor în cauză este caracterul oarecum miraculos al multora dintre ele. Multe dintre acestea sînt device-uri capabile să-ţi readucă, fără prea mare efort, armonia trupului perfect: cu Cureaua-saună 3 în 1 "transpiraţi kilogramele în plus", "slăbiţi acolo unde este necesar - burtă, talie, şold, coapse, fese", "eliminaţi celulita" şi "vă amelioraţi durerile de muşchi". A, era să uit: dispozitivul, pe lîngă toate acestea, "curăţă pielea şi o face mai fină". Pe scurt, o acumulare de funcţii, despre care aş putea spune că sînt specifice kitsch-ului, dacă nu aş şti că au utilitate practică. Scopul primelor patru casete roz este unul comun: modelarea corpului uman, în special feminin, pentru a ajunge la stan