- Social - nr. 208 / 21 Octombrie, 2005 Putini locuitori ai municipiului Targu-Mures cunosc faptul ca, in ciuda dificultatilor pe care le intampina in circulatia rutiera, atat dimineata, cat si la orele amiezii, orasul fiind pur si simplu sufocat, exista posibilitatea fluentizarii traficului in oarecare masura. Intrebarii de ce anume nu se realizeaza acest lucru inca de pe acum ii gasim raspunsul in lucrarile care se efectueaza in chiar centrul municipiului, respectiv la viitorul pasaj subteran. Practic, municipiul Targu-Mures poate deveni primul oras din tara care va avea un dispecerat de semaforizare, ceea ce va permite crearea undei verzi de la intrarea in oras, pe strada Gheorghe Doja, in zona Combinatului Azomures, si pana la iesirea din localitate inspre Reghin, ceea ce va contribui la descongestionarea traficului in anumite ore, intrucat va exista posibilitatea supravegherii acestuia si luarii masurilor care se impun. Mai mult chiar, tot pentru fluidizarea circulatiei, desi se impune de urgenta construirea arterelor ocolitoare ale orasului pentru traficul greu si nu numai, primaria municipiului are in vedere semaforizarea unor intersectii in care, la aceasta ora, se inregistreaza blocaje de circulatie. Este vorba de semaforizarea intersectiei strazii Al. Papiu Ilarian cu Mihai Viteazul, in zona Universitatii "Petru Maior", a intersectiei strazii Livezeni cu Bulevardul 1 Decembrie 1918, a strazii Rampei cu strada Gheorghe Doja, ca si a intersectiei dintre strazile Gheorghe Marinescu si 22 Decembrie 1989. Prin semaforizarea acestor intersectii, in mare parte circulatia rutiera din municipiu va putea fi nu doar supravegheata de viitorul dispecerat rutier, ci si dirijata, deoarece toate semafoarele din oras sunt de ultima generatie, aduse din strainatate, si care suporta diverse programari. De mentionat ca toate semafoarele din municipiu sunt compatibil