In Tara Minunilor, printre alte aventuri neobisnuite, Alice a fost invitata sa joace si o partida de bridge. Ea a acceptat si a jucat, in Sud, cu Pisica de Cheshire, nevazuta. Adversari i-au fost: in Vest, Iepurele Zapacit si in Est, Palarierul Nebun.
Tinand seama de locul unde era, au aparut done care mai de care mai caraghioase si printre ele cea de mai sus. Pisica a deschis cu Un Caro, Palarierul a dat Contra, Alice Recontra. Adversarii si-au dat fit 1 Cupa-2 Cupe, iar Alice a zis hotarata 2 Pici. Atunci Pisica Nevazuta a zis 6 Pici si Est a dat Contra acestui slem. Asa s-a trezit Alice in slem cu atac de 6 de cupa, a pus mic si Palarierul a trintit mic sub Asul de la Mort. Ciudat! Alice a jucat o pica la Riga din mina, apoi Dama. La a doua pica, Vest a defosat o cupa. Est a castigat abia a treia pica prin Asul sau si a intors Riga de cupa obligand-o pe Alice sa taie. "Bine jucat", a ranjit Pisica.
Ce sa faca acum biata Alice? Ea trebuie sa arunce pe ultimul atu ori un caro, ori o trefla, cu ochii inchisi, fara a putea testa treflele mai inainte. Alice se tot uita la cei aflati in jurul mesei. Pisica n-o putea vedea (fiind invizibila, cum stim). Iepurele Zapacit de Martie fluiera cu gandul aiurea iar Palarierul tacea incruntat. Ce sa fi avut Palarierul in mana, afara de Asul de pica, pentru ca sa contreze un slem? O levata de cupa din mariajul Riga-Dama sperand ca trec doua cupe? Exclus! Deodata Alice se lumina! Contra Plalarierului trebuie sa fi fost Lightner. El cere un atac neobisnuit, nu cupa. Dar Iepurele, nebun cum este, nu s-a prins! Bietul Est voia atac de caro pentru un tai. Deci are 4 trefle, nici un caro! Nu e rost de 4 levate pe trefla. Deci mica dar isteata Alice arunca 10 de trefla pe al patrulea atu si juca apoi mic la opt de caro, facand slemul!
Ce i-au auzit apoi urechile din partea Plarierului care isi blestema