Targul de Turism Bucuresti si-a marit in fiecare an atat numarul de expozanti, de la 99 in 1999 la peste 300 in 2005, cat si cel al vizitatorilor, care au vrut sa-si contracteze excursia pentru petrecerea concediului.
"La finele semestrului I, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, 79% din firme raportau noi contracte de afaceri (plus trei procente), 74% obtinusera noi informatii asupra pietei (plus trei procente), 75% lansasera noi produse (plus doua procente), 66% obtinusera noi comenzi de vanzari (plus un procent), iar 74% au consolidat relatiile cu partenerii traditionali", a afirmat Mariana Dicianu, directorul SC Romexpo SA.
Aceasta este a paisprezecea editie a Targului de Turism, iar fiecare an a evoluat pozitiv: "Statistic, targul a debutat in 1999 cu 99 de participanti din doua tari, iar anul acesta au participat peste 300 de expozanti din 13 tari la editia de primavara si peste 250 din 17 tari la editia de toamna.
Ca organizatori suntem preocupati ca interesele diverselor categorii de expozanti sa se regaseasca in organizarea de ansamblu a manifestarii, dar in acelasi timp am avut ca obiectiv major sa cultivam targul ca o platforma de dezvoltare a turismului romanesc", a mai spus directorul SC Romexpo SA. Dicianu a precizat ca s-au facut eforturi pentru ca la fiecare editie sa fie atrase cat mai multe participari internationale, pentru a incuraja competitia si a creste nivelul de importanta al targului.
O nota buna a venit si datorita organizarii salonului de turism rural si ecologic, a salonului national de fotografie turistica, colaborarii cu agentia de presa Rompres la lansarea CD-ului "Cum sa calatorim in Europa" si lansarii Ghidului Turistic al Romaniei.
Targul de Turism Bucuresti si-a marit in fiecare an atat numarul de expozanti, de la 99 in 1999 la peste 300 in 2005, cat si cel al vizitatorilor, care au v