Compania vrea sa investeasca cel putin 12 milioane de euro, in 2006, pentru a-si mari capacitatea de productie, iar campaniile publicitare viitoare le va realiza tot prin colaborarea cu Leo Burnett
Compania Cris-Tim, care activeaza pe piata de peste zece ani, isi va continua colaborarea cu agentia de publiciate Leo Burnett, se precizeaza intr-un comunicat de presa al companiei, dar ieri publicitatii.
Cele doua companii au inceput sa colaboreze prin definirea strategiei si a noii pozitionari pe piata a brandului Cris-Tim: "Provocarea cea mai mare a fost sa gasim un punct de diferenta cu adevarat pentru toata gama de produse, indiferent ca vorbim de salamuri, crenvusti sau alte specialitati.
Am ajuns la pozitionarea «mai multa carne», adevarata pentru toata gama de mezeluri Cris-Tim", a declarat Razvan Matasel, research & strategic planning director la Cris-Tim.
Agentia Leo Burnett a realizat cu rezultate pozitive mai multe campanii la nivel national - Prigat, Altex, Bergenbier, iar recenta campanie contractata cu Cris-Tim se va desfasura in perioada 30 septembrie - 1 decembrie 2005.
Leo Burnett se afla pe primul loc, in topul agentiilor cu cele mai bune servicii de strategie si creativitate din Romania.
In ultimii trei ani, agentia a castigat constant titlul de Agentia Anului, la festivalul Ad or, iar anul acesta a obtinut titlul de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drumm, fiind prima agentie romaneasca finalista la Cannes.
Investitii de peste 12 milioane de euro
Cris-Tim raporteaza o valoare totala a investitiilor de peste 12 milioane de euro. De asemenea, cifra de afaceri a companiei, a crescut pe primele noua luni, cu circa 62 %, comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Societatea a inregistrat, in aceeasi perioada, o crestere a vanzarilor, pentru principale