In urma cu 15-20 de ani, cei mai multi dintre noi ascultau melodii precum "Drumurile noastre", "Hai acasa" sau "Te-astept sa vii". Starea actuala a acestor slagare este cum nu se poate mai trista: In urma cu 15-20 de ani, cei mai multi dintre noi ascultau melodii precum "Drumurile noastre", "Hai acasa" sau "Te-astept sa vii". Starea actuala a acestor slagare este cum nu se poate mai trista: publicul nu le mai considera "la moda", fiind aruncate undeva pe niste casete de care nu mai stie nimeni nimic. Dupa 1990, declinul muzicii usoare romanesti a devenit tot mai evident, artistii care odinioara umpleau salile de spectacol si erau idolatrizati au intrat intr-un con de umbra, locul lor fiind luat imediat de tot felul de nume, pe care astazi le auzi la toate colturile, iar maine nu stii de unde sa le mai iei. A aparut muzica de consum, comerciala, usor de digerat si realizat, care a acaparat imediat atentia celor multi. Mirabela Dauer, Angela Similea sau Corina Chiriac (si lista poate continua) sunt vazute din ce in ce mai rar in concerte, iar salile, nu intotdeauna pline, nu reusesc sa stranga decat persoanele trecute de prima tinerete. La inceputul acestui an, muzica usoara romaneasca era ca si inexistenta. "Ce succes sa mai aiba muzica usoara romaneasca cand tot ce a fost de calitate a fost dat la o parte, fiind considerat batranicios? Producatorii sunt cei care strica piata. Ei iau doar ceea ce cred ca se vinde, pentru ca se urmareste profitul", ne-a spus revoltat compozitorul Cornel Fugaru. Parerea acestuia este impartasita - cel putin in parte - si de Andrei Kerestely: "Genul comercial este facut pentru piata de consum. Luam, consumam, aruncam. Casele de discuri nu vad un posibil client in interpretii de muzica usoara, deoarece considera ca nu se vinde produsul lor". "Muzica usoara, probabil, ca nu are nimic rau. Mi se pare bine facuta, in schimb nu mai este la f