Armatorul firmei "Trust Oil Shipping", din Grecia, a carui nava a fost sechestrata de pirati la cateva mile de tarmul Somaliei, spune ca, de fapt, trei dintre cei 25 de marinari aflati la bord sunt Armatorul firmei "Trust Oil Shipping", din Grecia, a carui nava a fost sechestrata de pirati la cateva mile de tarmul Somaliei, spune ca, de fapt, trei dintre cei 25 de marinari aflati la bord sunt romani. Seful mecanic Cornel Rarinca (50 de ani) si electricianul Constantin Costea (50 de ani) sunt din Constanta, iar fitterul Marius Paun (48 de ani), din Galati. Cei trei au fost angajati prin intermediul firmei constantene de crewing ,InterOrient Maritime" la inceputul acestei luni. Nava ,San Carlo" transporta combustibil, incarcat in Iran. Adrian Mihailcioiu, reprezentantul IFT pentru Romania, a declarat pentru Adevarul ca, dupa ultima convorbire telefonica avuta cu armatorul elen, spera ca lucrurile sa se rezolve cu bine, grecul asteptand doar ca piratii sa-si formuleze pretentiile banesti, pentru a trimite suma negociata. Totodata, Autoritatea Maritima Malteza si Centrul pentru Combaterea Pirateriei din Kuala Lumpur spun ca, intotdeauna, piratii elibereaza echipajul si nava dupa ce-si primesc banii, asa ca si de aceasta data, ar trebui sa ne asteptam la un final fericit.