Dacia a obtinut din partea Registrului Auto Roman reinnoirea certificarii care confirma ca Sistemul de Management al Calitatii adoptat de intreprindere corespunde exigentelor standardului international ISO 9001, versiunea 2000.
Reinnoirea certificarii atesta progresele importante realizate la Dacia in domeniul calitatii, atat la nivelul proceselor de management, cat si la nivel operational, fie ca este vorba de fabricatie sau de service.
“Recertificarea reprezinta o recunoastere a eforturilor depuse de femeile si barbatii de la Dacia pentru instalarea durabila a unor tehnici si metode de lucru mai riguroase si mai reactive la asteptarile clientilor. Consider ca este esential ca toti clientii nostri sa aiba incredere in capacitatea intreprinderii de a oferi produse de calitate”, a declarat François Fourmont, director general al Dacia.
Dincolo de impactul sau la nivelul Dacia, certificarea corespunde strategiei Grupului Renault, care vizeaza ca toate uzinele sale si toti furnizorii grupului sa adopte, sa mentina si sa dezvolte un Sistem de Management al Calitatii auditat cu regularitate de organisme neutre si abilitate.
Dacia a obtinut din partea Registrului Auto Roman reinnoirea certificarii care confirma ca Sistemul de Management al Calitatii adoptat de intreprindere corespunde exigentelor standardului international ISO 9001, versiunea 2000.
Reinnoirea certificarii atesta progresele importante realizate la Dacia in domeniul calitatii, atat la nivelul proceselor de management, cat si la nivel operational, fie ca este vorba de fabricatie sau de service.
“Recertificarea reprezinta o recunoastere a eforturilor depuse de femeile si barbatii de la Dacia pentru instalarea durabila a unor tehnici si metode de lucru mai riguroase si mai reactive la asteptarile clientilor. Consider ca este esential ca toti clientii nostri sa aiba incredere i