(Foto: )
Daniel Moraru este dispus sa isi inchirieze pielea capului pentru tatuaje publicitare firmelor interesate sa-si faca o reclama iesita din comun u adjudeanul a vrut sa patenteze acest mod inedit de a face publicitate, dar nu a reusit u de ceva timp, a inceput sa lanseze oferte, iar daca va prinde un contract bune e dispus sa plimbe reclama firmei pe strada, la cinema, in autobuz sau in diferite locuri aglomerate.
In viitor, nimeni nu va scapa fara sa ia o portie buna de reclame chiar si in mijlocul trotuarului. Cel putin asa crede un vrincean care a dat un anunt iesit din comun la rubrica de mica publicitate prin care isi ofera capul ca suport pentru publicitate stradala. Ioan Daniel Moraru, in virsta de 38 de ani, din orasul Adjud, de profesie agent imobiliar, spune ca i-a venit ideea sa-si inchirieze scalpul pentru tatuaje publicitare firmelor in urma cu mai multi ani, cind nu erau jurnale cu aparitie cotidiana in Vrancea si isi scria pe spate anunturile imobiliare.
Intre timp, omul s-a hotarit sa transforme in bani faptul ca, atunci cind merge pe strada, oamenii intorc adesea capul dupa el. Barbatul a primit si citeva oferte, dar mai studiaza piata pentru un contract mai bun. Specialistii in publicitate spun ca aceasta metoda ar putea fi folosita in cadrul unei campanii de promovare a unor produse noi.
Adjudeanul Daniel Moranu crede ca nu trebuie sa fii frumos ca sa intoarca lumea capul dupa tine pe strada. Barbatul a hotarit ca statura sa impunatoare este un atu suficient de bun pentru cei care vor sa-si promoveze produsele intr-un mod original. Desi nu a avansat un pret fix pentru inchirierea capului sau, omul este dispus ca, in schimbul citorva mii de euro anual, sa poarte pe ceafa reclame pentru ca trecatorii sa-si poata omori timpul petrecut in statii sau asteptind pe cineva.