O calatorie cu autoturismul in perimetrul Stadionului CFR reprezinta o aventura in sine. "Nu insistati, ca nu va duc acolo. Mi-am spart odata baia de ulei si nu mai am chef sa o mai patesc inca o data. Puteti sa imi faceti cate reclamatii vreti!", mi-a replicat un taximetrist de la Diesel-946, care statea in parcare in gara.
Strada Migdalului, artera care da perpendicular pe poarta stadionului, a intrat in reparatie de asta toamna. Muncitorii au sosit, si-au luat adus utilajele, au sapat vartos, au asternut un nou strat de pamant. Intr-o saptamana, cu o viteza demna de constructorii europeni.
Cum diriguitorii santierului nu au vizionat buletinul meteo la TV, au venit ploile, care au gonit masinariile, cu oameni cu tot. Timp de doua luni, in afara de faptul ca au aparut niste pietre pentru trotuar, nu s-a mai intamplat nimic.
Singurele indicii ca lucrarea e neterminata au fost toaleta pentru muncitori (lasata pentru orice eventualitate la fata locului) si semnele de circulatie ruginite. Oricum, reparatia s-a facut doar pe jumatate din strada, pentru ca, dincolo, niste muncitori au bagat excavatorul si au lasat nivelarea locului pentru minti ceva mai luminate.
Show-ul gunoaielor
In fiecare dimineata, locuitorii din preajma stadionului asista la un ritual deja cunoscut: spectacolul gunoaielor. De cu seara, indivizii aciuati prin fostele camine muncitoresti transporta la pubela felurite deseuri, ace, brice si carice. Pe la 9, cand maldarul devine consistent, apare prima trupa de "intreprinzatori", care deschide capacele si selecteaza ce ii convine.
A doua formatiune o reprezinta pisicile vagaboande, urmate de doua feluri de caini comunitari: unii mai slabanogi, care se multumesc cu "pescuitul" de prin preajma cutiilor, iar altii mai in