Moda nu mai este de mult un element care trebuie luat in considerare numai cand vine vorba de obiecte vestimentare. Si tehnologia trebuie sa fie la moda, pentru ca oamenii asociaza gadgeturile pe care le utilizeaza cu propria lor imagine, precum si cu imaginea despre sine, spun specialistii.
Gadget-urile nu mai sunt considerate simple echipamente care atrag utilizatorii doar prin tehnologiile pe care le utilizeaza.
Mai nou, gadget-urile au devenit accesorii de moda, care trebuie neaparat sa se asorteze cu tinuta posesorului. Iar designerii au inceput deja sa combine functionalitatea gadget-urilor cu forma si culoarea acestora pentru a aduce pe piata echipamente "ultimul racnet".
De pilda, vara care tocmai a trecut a adus pe piata europeana un telefon mobil roz, care a facut furori printre femei, iar suportul negru din piele pentru celulare a fost o atractie care de asemenea a facut sa se intoarca multe capete pe strada.
Mai mult, pentru domni, anumite modele de ochelari de soare marca Oakley, brand recunoscut la nivel international, au fost dotate cu microfon wireless cu tehnologie Bluetooth (prin unde radio - n.r.), scrie The Wall Street Journal.
Practic, marile companii urmaresc sa transforme gadget-urile din echipamente pentru "tocilari" in cele mai ravnite echipamente de pe piata si sa elimine acea impresie de invechit si neatragator pe care unii utilizatori o au despre acestea.
Dincolo de acest plan, evident ca tinta este cresterea vanzarilor de gadget-uri, si in special de telefoane mobile. Numai in SUA, telefoanele mobile aduc producatorilor venituri de 5 miliarde de dolari (aproximativ 4,2 miliarde de euro) in fiecare an, conform publicatiei americane.
Pana acum, moda in tehnologie a fost doar un experiment, insa acum companiile au reusit sa combine noi functii, forme si culori pentru