Cei doi edili si, totodata, lideri ai Aliantei DA la Cluj, nu se pun, insa, de acord in ceea ce priveste parteneriatul financiar, astfel incat sa fie dus pana la capat macar unul dintre proiectele de fluidizare a traficului.
Intre timp, se gasesc si se ofera solutii dintre cele mai aberante, care nu tin cont de dezvoltarea urbanistica a Clujului in ultimii cinci ani. Primaria insista pe un proiect prezentat de Search Corporation, care nu are nici o legatura cu necesitatile imediate ale clujenilor in materie de trafic rutier.
Descongestionarea traficului rutier general in Cluj-Napoca este unul dintre proiectele mult-trambitate de administratiile clujene, locala si judeteana.
Daca, ani de zile, chestiunea fluidizarii traficului a fost tratata cu nepasare, astazi, in disperare de cauza, liderii administratiei clujene sunt pusi in situatia de a accepta tot soiul de pseudo-solutii oferite de reprezentanti ai unor societati care nu prea au de-a face cu caracteristicile de referinta ale orasului nostru.
Nu numai din pricina cresterii exorbitante a numarului de masini, cat si din pricina autovehiculelor aflate in tranzit prin Cluj-Napoca, situatia a devenit absolut infernala. Una dintre zonele care reprezinta un adevarat pericol public este, in continuare, Dealul Feleacului, unde, aproape zilnic, se produce cate un tragic accident rutier.
Propunerea CJ
Consiliul Judetean (CJ) promoveaza, cel putin la nivel declarativ, de mai mult timp, proiectul centurilor ocolitoare, menit sa scoata traficul greu din oras. Cu toate ca ideea propusa de reprezentantii Directiei de Urbanism nu a fost contestata de nimeni, nici pana in prezent nu s-au gasit sursele de finantare, astfel incat lucrarile sa poata fi demarate.
Presedintele