Dupa ani de zile de chinuri pentru a da o forma si un continut acestui program, concluziile sunt, ca intotdeauna, dezamagitoare: incompetenta si ineficienta la nivel central si local deopotriva. La care se adauga, evident, o incalceala de interese. Pe ce ne bazam cand spunem toate acestea? Sigur, am putea intreba beneficiarii programului sau, si mai bine, pe aceia care ar fi putut fi. Parerile lor au fost exprimate in nenumarate randuri, in diferite medii, dar, dupa cum se spune, “cainii
Dupa ani de zile de chinuri pentru a da o forma si un continut acestui program, concluziile sunt, ca intotdeauna, dezamagitoare: incompetenta si ineficienta la nivel central si local deopotriva. La care se adauga, evident, o incalceala de interese.
Pe ce ne bazam cand spunem toate acestea? Sigur, am putea intreba beneficiarii programului sau, si mai bine, pe aceia care ar fi putut fi. Parerile lor au fost exprimate in nenumarate randuri, in diferite medii, dar, dupa cum se spune, “cainii latra, ursul trece”.
Noi am gasit o cale mai simpla (cel putin in aparenta) de a demonstra afirmatiile de mai sus. si anume aceea ca exista la nivel institutional o degringolada si o confuzie atat de profunda incat este chiar de mirare ca s-a putut face atat cat s-a facut. Spunem in aparenta mai simpla deoarece, odata intrati in hatisurile legislatiei, aproape ca ne-am ratacit. E poate greu de crezut ca, parcurgand actele privind constituirea si functionarea diverselor institutii, nu reusim sa intelegem care ce face. Veti vedea insa in continuare despre ce este vorba.
Confuzie pe toata linia
Aventura noastra a pornit de la OUG nr. 103/2005 pentru modificarea si completarea Legii nr. 1/2004 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, Industrie Alimentar