Cand intri in biroul lui Thierry Millet observi ca “Generalul” a pus stapanire pe noul sau teritoriu, oferindu-i o amprenta personala. O fotografie cu orasul Nantes, ultimul loc in care a lucrat, o minge de fotbal care tradeaza sportivul din el. Porecla i se trage din tinerete, dar Thierry Millet glumeste pe tema severitatii asociate cu aceasta. Totusi, este un om ponderat, are un discurs simplu, precaut si metodic. De altfel, simplitatea usor cazona pare a fi si stilul sau
Cand intri in biroul lui Thierry Millet observi ca “Generalul” a pus stapanire pe noul sau teritoriu, oferindu-i o amprenta personala. O fotografie cu orasul Nantes, ultimul loc in care a lucrat, o minge de fotbal care tradeaza sportivul din el. Porecla i se trage din tinerete, dar Thierry Millet glumeste pe tema severitatii asociate cu aceasta. Totusi, este un om ponderat, are un discurs simplu, precaut si metodic. De altfel, simplitatea usor cazona pare a fi si stilul sau de management. Directorul comercial al Orange crede ca tot ce e simplu este bun. “Oricat de complicate si elaborate ar fi strategiile, ceea ce este important este ceea ce vede clientul, ce percepe din oferta. Iata de ce este important sa ramanem simpli in servicii, tarife, in relatiile cu clientii.”
Millet stie ca de el depinde cucerirea urmatorului milion de clienti ai Orange Romania. Nu intamplator, mesajul sau se axeaza pe simplitate. Batalia pentru clienti in marile orase s-a cam incheiat, iar viitorii clienti trebuie cautati in jumatatea de Romanie din micile orase sau de la sate, potentiali clienti mai putin familiarizati cu tehnologiile 3G sau EDGE. “De fapt, chiar de anul acesta, cresterea a provenit mai ales din zonele rurale si vom continua in mod deliberat tot in aceasta directie. Este important sa fim prezenti peste tot.” De altfel, Millet vine