MCTI a inceput deja sa-i caute petitori, iar anul viitor va fi "maritata". Este cea mai mare societate de comunicatii a statului, iar de curand a fost rebotezata: Radiocom. Presedintele sau, Mircea Cazan, spune ca pretendentii au inceput deja sa apara. Primul este BERD.
Jurnalul National: Daca ati avea la dispozitie doar cateva cuvinte pentru a convinge o companie sa investeasca la Radiocom, care ar fi acelea?
Mircea Cazan: Potential, profesionalism, servicii complete (broadcasting, date, telefonie, transmisii satelit), infrastructura nationala proprie, licente, traditie, experienta wireless, servicii unice in tara. Resursele si competentele noastre unice ne fac sa credem ca putem fi un integrator de comunicatii si un jucator respectat de catre clientii si competitorii nostri.
Jurnalul National: Cum explicati ca, desi societatea pe care o conduceti se numeste Radiocom, MCTI a lansat anuntul pentru selectarea consultantilor in vederea privatizarii Societatii Nationale Radiocomunicatii S.A.?
Din puct de vedere juridic, societatea este inregistrata sub numele de Societatea Nationala de Radiocomunicatii SA. Radiocom este numele comercial al acesteia – brandul societatii. Procesul de rebranding a fost initiat la inceputul acestui an, in vederea sustinerii unei imagini noi si moderne a societatii. Acest brand a fost initiat in vederea cresterii valorii adaugate a societatii.
Jurnalul National: Care este primul motiv pentru care un investitor ar fi interesat sa cumpere Radiocom?
Unul dintre cele mai importante motive de interes pentru un investitor este potentialul de business bazat si pe infrastructura puternica ce sustine sectorul de radiocomunicatii din Romania, prin oferirea suportului necesar companiilor de servicii de broadcasting si telecom.
Care sunt cele mai neatractive trei lucruri la Radiocom?
S