Campionatul National de Raliuri ne-a rezervat pentru ultima etapa, cea de la Harghita, una dintre cele mai aprige batalii atat pentru suprematia echipelor, cat si a pilotilor.
Venita la Raliul Bucurestiului Tiriac Auto dupa patru victorii consecutive, OMV Petrom Rally Team s-a vazut egalata la puncte de principala contracandidata la titlu, BKP Racing Team, dupa ce pilotii alb-albastri au trebuit sa se incline unul cate unul in fata celui mai spectaculos traseu de raliu de pana acum. In batalia pentru titlul de campion absolut, lupta se va da intre Bogdan Marisca si Dan Girtofan, cei doi fiind separati de doar doua puncte. Daca Bogdan vine dupa doua victorii si un loc trei obtinute in sezoanele precedente la Harghita, Giri vine dupa o victorie anulata la masa verde in acelasi raliu, dar in postura de campion en-titre. Va fi, deci, o batalie intre spectaculos si eficient, intre principalul candidat si cel care a venit din urma, dar mai ales va fi un razboi al nervilor, al orgoliilor, din care castigator va iesi cel care va putea sa-si pastreze sangele rece pana in ultima secunda.
Pregatirile pentru acest ultim episod al serialului dramatic din 2005 au inceput imediat dupa etapa de la Bucuresti, o etapa ce a adus in sfarsit bolizii de raliu in Capitala si a reusit sa creeze cum nu se putea mai bine premisele acestui sfarsit apoteotic. Dar cum materialul sportiv pe care alearga cel putin zece dintre pilotii de top este foarte apropiat ca performante, trebuie sa fim pregatiti pentru orice surprize. Acestea se pot chema Alexandru Pitigoi sau Romulus Preda, cei care s-au implicat permanent in lupta la varf, dar care au cunoscut, din pacate, de prea multe ori gustul amar al abandonului. Fara a avea presiunea campionatului general, dar angrenati in Cupa Mitsubishi Lancer Evo, oricare dintre cei doi este capabil de rezultate excelente. Sa nu ne mire, deci, daca H