OMV Waldviertel Rally 2005 a fost castigat de echipajul fratilor Jasen si Dilian Popov - Mitsubishi Lancer Evo 8. Marele favorit al competitiei, Manfred Stohl, a fost obligat la abandon la inceputul etapei secunde cu probleme de motor, in timp ce pilotii nostri Titi Aur si Claudiu David au indeplinit rolul de deschizatori.
Refuzul ACR de a ajuta intr-un fel echipajele OMV PETROM pentru a putea participa in OMV Waldviertel Rally 2005 a dus la angajarea acestora in competitie doar ca si automobile de deschidere. In acelasi timp insa, ele erau angajate in Cupa OMV, care a reunit toate echipajele sustinute de compania austriaca. Pe langa aceasta competitie, raliul a avut alte doua intreceri principale, si anume cea contand pentru campionatul european si cea pentru campionatul austriac.
Marele favorit al competitiei, Manfred Stohl, a dominat copios prima zi de concurs la toate categoriile. Pilotul lui OMV World Rally Team a castigat 7 probe din 8 in clasamentul absolut si a terminat ziua cu un avantaj remarcabil in competitia europeana, peste 3 min. 29 sec. fata de urmatorul clasat. "Este impresionant ce poti face cu o masina de grupa N bine pregatita, chiar si in fata unor automobile WRC sau de grupa A", a declarat pilotul austriac, care s-a aflat la volanul unui Mitsubishi Lancer Evo 8. Numai ca, la inceputul zilei secunde, a pierdut ulei din cauza unui furtun rupt chiar pe prima speciala si a fost obligat la abandon. Stohl nu a fost singurul pilot OMV care a patit acest lucru. Campionul Slovaciei, Tibor Cserhalmi, a parasit competitia in prima etapa cu probleme tehnice, in timp ce Andrej Jereb, campionul Sloveniei, a abandonat in aceeasi proba cu Stohl din cauza franelor. Scapat de principalii adversari, si cum ziua secunda s-a derulat pe suprafata cu care este mai obisnuit, asfaltul, Jasen Popov a reusit o evolutie fara greseala si a obtinut prima victorie