Metro AG, cel mai mare retailer din Germania, a anuntat miercuri, ca vanzarile din trimestrul trei al anului 2005 i-au adus un profit neasteptat de scazut. Veniturile au scazut cu 5,4%, ajungand la 299,4 milioane de euro (395 milioanede dolari), cifrele contrazicand asteptarile companiei, informeaza Reuters.
Potrivit estimarilor analistilor, profitul pe care Metro ar fi trebuit sa-l obtina in al treilea trimestru se ridica la suma de 320 milioane de euro.
Cele doua mari unitati Metro din Germania, Real si Extra au inregistrat impreuna, in trimestrul trei, o pierdere de 32,5 milioane de euro, datorita faptului ca vanzarile au totalizat doar 2,33 miliarde de euro, o scadere de 6,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Ca urmare a acestui rezultat slab, Metro, care detine acum peste 2400 de unitati in 30 de tari, si-a revizuit estimarile pentru sfarsitul anului 2005. Compania germana asteapta acum o crestere a vanzarilor de 4%, fata de tinta de 5-6% preconizata pentru 2005.
Vanzarile intregului grup Metro, in al treilea trimestru, au insumat 14,06 miliarde de euro, in crestere cu doar 4,9% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Metro AG, cel mai mare retailer din Germania, a anuntat miercuri, ca vanzarile din trimestrul trei al anului 2005 i-au adus un profit neasteptat de scazut. Veniturile au scazut cu 5,4%, ajungand la 299,4 milioane de euro (395 milioanede dolari), cifrele contrazicand asteptarile companiei, informeaza Reuters.
Potrivit estimarilor analistilor, profitul pe care Metro ar fi trebuit sa-l obtina in al treilea trimestru se ridica la suma de 320 milioane de euro.
Cele doua mari unitati Metro din Germania, Real si Extra au inregistrat impreuna, in trimestrul trei, o pierdere de 32,5 milioane de euro, datorita faptului ca vanzarile au totalizat doar 2,33 miliarde de euro, o