Nu se stie inca data la care vor incepe lucrarile si, cu atat mai putin, cand se vor termina acestea. Cu toate acestea, toata lumea este convinsa ca autostrada Bucuresti – Brasov va fi in curand o prioritate pentru autoritati, din cauza traficului din ce in ce mai aglomerat de pe acest traseu. Asa ca se fac deja proiecte. Potrivit Municipalitatii Bucuresti, autostrada ar urma sa inceapa in zona Pipera, cu un nod rutier situat la intersectia cu soseaua Petricani, undeva in zona Mobe
Nu se stie inca data la care vor incepe lucrarile si, cu atat mai putin, cand se vor termina acestea. Cu toate acestea, toata lumea este convinsa ca autostrada Bucuresti – Brasov va fi in curand o prioritate pentru autoritati, din cauza traficului din ce in ce mai aglomerat de pe acest traseu. Asa ca se fac deja proiecte. Potrivit Municipalitatii Bucuresti, autostrada ar urma sa inceapa in zona Pipera, cu un nod rutier situat la intersectia cu soseaua Petricani, undeva in zona Mobexpert. De aici ar urma sa mearga spre nord-vest, un alt punct de acces din zona Pipera fiind conectat cu orasul pe traseul Strada Popasului, soseaua Pipera si soseaua Pipera-Tunari (care vor fi largite la patru benzi si vor traversa calea ferata pe un pod).
Si in cazul autostrazii Bucuresti-Constanta se preconizeaza schimbari. O a doua varianta de intrare in Capitala va fi realizata fie pe traseul Bulevardul Theodor Pallady – Strada Nicolae Teclu (largita la patru benzi) – Splaiul Unirii (inclusiv un nou pod peste Dambovita), fie pe Centura Bucuresti (largita la doua benzi pe sens) – Splaiul Unirii. In ceea ce priveste autostrada Bucuresti – Pitesti, aceasta ar putea sa ajunga pana la Piata Crangasi, pe un traseu care sa urmeze mai mult sau mai putin fidel drumul de pe malul Lacului Morii.
“Avem neaparat nevoie de fluidizarea t