Nume sonore din industria bauturilor non alcoolice isi cauta aliati cat mai puternici in lupta pentru cotele de piata. “Cand Borsec s-a hotarat sa intre pe segmentul de sucuri, a apelat la o firma specializata pentru a putea garanta calitatea produselor. Gama de sucuri Giusto reprezinta acum cam zece procente din vanzari,”, spune Octavian Cretu, presedintele Romaqua Grup, ce detine marca Borsec. Vanzarile de sucuri si ape minerale ale societatii au totalizat 160 de milioane d
Nume sonore din industria bauturilor non alcoolice isi cauta aliati cat mai puternici in lupta pentru cotele de piata. “Cand Borsec s-a hotarat sa intre pe segmentul de sucuri, a apelat la o firma specializata pentru a putea garanta calitatea produselor. Gama de sucuri Giusto reprezinta acum cam zece procente din vanzari,”, spune Octavian Cretu, presedintele Romaqua Grup, ce detine marca Borsec. Vanzarile de sucuri si ape minerale ale societatii au totalizat 160 de milioane de lei noi anul trecut.
Colaborarea cu firmele de specialitate permite extinderea rapida a gamei sortimentale si garanteaza ca produsele sunt sigure pentru consumatori, fara sa mai fie nevoie de cheltuieli suplimentare cu incercarea produselor. “Segmentul bauturilor “light”, a nectarurilor si sucurilor de fructe are un potential de crestere foarte mare in Romania. In special sortimentele tip ice tea si bauturile necarbonatate vor avea evolutii importante”, arata Eberhart Raducanu, director general al firmei germane Dohler. Societatea colaboreaza cu European Drinks, pentru producerea berii cu arome, cu Borsec, pentru gama de sucuri, si cu AlbaLact, pentru varietatile de lapte cu ciocolata. Compania spera sa realizeze in acest an o cifra de afaceri de 8,5 milioane de euro din vanzarea aromelor si concentratelor de fructe. Piata romaneasca a sucuril