Cea de-a patra generatie L200 (model inspirat din competitia Dakar) va fi lansata in Romania in primavara anului viitor. Disponibil in trei variante de caroserie - cabina simpla, cabina club si dubla, cu patru usi, noul L200 reprezinta o provocare serioasa pentru piata europeana de pick-up-uri, utilizarea acestui tip de masina in Europa fiind destul de recenta. Succesul este previzibil daca luam in calcul designul inspirat de Pajero Evo, castigator al Raliului Dakar, dimensiunea, spatiul interior, sistemul permanent Super Select 4 Wheel Drive (unic in segmentul sau), sistemul de control activ al stabilitatii si tractiunii, raza de bracare de 5,9 m sau punctajul de 4 stele la testele Euro-NCAP. Astfel, fanii masinilor-papuc vor beneficia acum de un model mult mai compact, mai sofisticat din punct de vedere tehnic si chiar mai prietenos, la care se adauga rigiditatea si spiritul de aventura oferite de experienta Mitsubishi Motors la Dakar. Construit in Thailanda, la Mitsubishi Motors Co.Ltd, noul Mitsubishi L200 va fi unul dintre cele sapte noi modele ce urmeaza a fi lansate de catre Mitsubishi Motors Corporation in urmatorii trei ani. L200 a fost castigator al Cupei Mondiale FIA Cross Country in 2003. Noul model va fi prezentat la Salonul Auto de la Bologna, pe 1 decembrie. Pretul de pornire al modelului actual este de 17.898 (CIP). (Adriana Margarit)
"Eldouasutele" zilelor noastre se tine bine
Unde sa-ti faci idee de ce poate o masina off-road? In Bucuresti, normal, prin dosul Damaroaiei, unde n-a cazut strop de asfalt de la intemeiere. Am privit ulita peste capota fioroasa si i-am dat drumul din lant. Hm! Intotdeauna mi-am inchipuit ca hamurile de siguranta sunt facute ca sa nu musti din volan, nu ca sa-ti taie decolarea.
Dar suspensiile monstrului sunt atat de dure, ca numai pretensionatele te fac sa nu topai din pozitia asezat. Namila, in