“Potriveste-ma cu ceva!”, acesta este scopul si mijlocul unui serviciu de matchmaking. Adica de a pune fata in fata doi oameni de afaceri din colturi diferite ale lumii, dar cu interese economice comune, in scopul realizarii unui parteneriat de durata. Astfel de servicii aduc oamenilor de afaceri din Romania castiguri de sute de mii de euro anual. Misiunea de afaceri a Taiwan-ului la Bucuresti a adus fata in fata peste 250 de companii din diferite domenii de activitate.
“Potriveste-ma cu ceva!”, acesta este scopul si mijlocul unui serviciu de matchmaking. Adica de a pune fata in fata doi oameni de afaceri din colturi diferite ale lumii, dar cu interese economice comune, in scopul realizarii unui parteneriat de durata. Astfel de servicii aduc oamenilor de afaceri din Romania castiguri de sute de mii de euro anual.
Misiunea de afaceri a Taiwan-ului la Bucuresti a adus fata in fata peste 250 de companii din diferite domenii de activitate. In cadrul acesteia au avut loc, in medie, pe zi, 12 intalniri unu la unu intre producatori taiwanezi si posibili cumparatori sau chiar investitori romani in scopul promovarii si incheierii de parteneriate. Legatura intre comunitatile de afaceri prezente a fost stabilita de un matchmaker care, in urma unor studii de piata si a unor analize economice, politice si culturale, a reusit sa gaseasca “perechea” pentru fiecare companie prezenta. Rolul acestuia nu a constat doar intr-o “matrimoniala economica”, ci si in punerea laolalta a doua sisteme si mai ales culturi diferite.
“Mai intai am studiat profilul fiecarei companii straine, dupa care am intocmit o baza de date cu firmele romanesti care ar putea fi interesate de produsele oferite de catre oamenii de afaceri din Taiwan. Dupa o selectie foarte atent facuta a participantilor, am organizat inta