Inarmate cu un buget de 10 miliarde de lei vechi, Uniunea Teatrala, Ministerul Culturii si Cultelor si Primaria Bucuresti au declansat, intre 6 si 13 noiembrie, o noua operatiune de batjocorire a Inarmate cu un buget de 10 miliarde de lei vechi, Uniunea Teatrala, Ministerul Culturii si Cultelor si Primaria Bucuresti au declansat, intre 6 si 13 noiembrie, o noua operatiune de batjocorire a populatiei: ,Porti inchise" la Festivalul National de Teatru. Principalii ,beneficiari" au fost posibilii spectatori, oameni ai muncii si intelectuali care s-au izbit de refuzuri in fata caselor de bilete din teatre. In mod normal, actorii si regizorii ar fi trebuit aplaudati la scena deschisa de platitorii onesti. Nu s-a intamplat asa. Solutia, care a bucurat doar un cerc restrans al publicului, format din criticii de teatru, invitatii straini si diverse nume din lumea mondena, a fost una deloc populista: tiparirea de invitatii. Prin urmare, accesul la reprezentatii s-a facut dupa bunul plac al organizatorilor si dupa diverse simpatii. ,Sunt spectacole bucurestene care se joaca de o stagiune. Lumea le poate vedea si dupa festival", ne-a declarat Marina Constantinescu, director artistic si selectioner unic al festivalului, care i-a disculpat pe organizatori: ,Inclusiv Presedintia a cumparat bilete, care se gasesc la toate ghiseele din teatre. Am vazut-o si pe doctorita copilului meu la unul dintre spectacole. Intrase in sala cu tichet. Frustrarii publicului n-am cum sa raspund, pentru ca nu poate fi multumita toata lumea, niciodata. De fiecare data cand e o premiera in Bucuresti, oamenii sunt nemultumiti, desi pot vedea spectacolul si ulterior. Probabil ca e si un eveniment monden, care pe unii ii atrage mai mult", ne-a spus Marina Constantinescu. Pana ieri la pranz, nici un teatru bucurestean nu pusese in vanzare vreun loc. Contrar afirmatiilor facute de directoarea festivalului, m