Premiul cel mare al Galei Excelenţei în Relaţii Publice, eveniment aflat la a treia ediţie, Golden Award for Excellence, a revenit în acest an Asociaţiei de comunicare E.U.R.O.P.A. Târgu Mureş, pentru campania SMURD, "100% pentru tine, 1% pentru SMURD". E.U.R.O.P.A. nu s-a oprit aici ci a câştigat şi Silver Award for Excellence, pentru campania "Brandul de oraş – Târgu Mureş, Prima Provocare".
Mirela Moldovan, director al Radio Târgu Mureş, şi Sergiu Zereş sunt managerii de proiect ai asociaţiei, care a reuşit, la Bucureşti, sã învingã nume mari ale PR-ului românesc, ca Sensiblu, Alpha Bank sau Sicomed.
Cine sunt câştigãtorii?
Campania SMURD a obţinut premiul cel mare la categoria "Campanii Non-Comerciale", de altfel cele douã premii fiind singurele acordate pentru campaniile din afara Bucureştiului. Asociaţia are 15-20 de colaboratori, care lucreazã pe diferite proiecte.
Campania SMURD a fost o adevãratã provocare pentru asociaţia care se bazeazã pe recunoaştere, obiectivitate, progres şi adevãr atunci când realizeazã orice campanie. "A fost puţin dificil, pentru cã am avut la dispoziţie doar trei sãptãmâni", a declarat Zereş. În acelaşi timp, atât realizatorii campaniei, cât şi inţiatorii, au recunoscut cã motivul pentru care campania a avut un succes atât de mare a fost şi datoritã presei. "În plus, am reuşit sã adunãm la un loc toate autoritãţile municipiului şi judeţului, lucru care conteazã enorm", a adãugat Zereş. Aportul presei a scutit campania de peste 40.000 de euro.
Dr. Raed Arafat, coordonatorul SMURD Mureş, prezent şi el la Bucureşti, a precizat cã, pânã la finalul lunii octombrie, s-au strâns, în urma campaniei, 2 miliarde ROL, iar pânã la finalul anului se preconizeazã cã suma va fi de 2,5 miliarde.
Pentru anul viitor, campania va fi realizatã, cel mai probabil, de aceeaşi asociaţie, dar cu coordonate diferite. As