Ca reactie la succesul neasteptat inregistrat cu Dacia Logan, Renault ia in calcul posibilitatea de a produce acest model low cost si in uzinele Nissan, in incercarea de a satisface cat mai bine cererea peste asteptari. Dupa cum se stie, Renault asambleaza in prezent modelul Logan in Romania, Maroc, Columbia si Rusia. Renault incearca sa profite de cresterea puternica a pietei auto din China si intentioneaza sa construiasca aici o noua uzina pentru Logan. Prin Dacia Logan, dar nu numai, Renault se concentreaza acum pe piata est-europeana si cea asiatica. In calculele conducerii Renault se afla, de asemenea, marirea capacitatii uzinei de la Pitesti si chiar achizitionarea uzinei Daewoo Craiova. In ceea ce priveste vanzarile Dacia, acestea ar putea atinge anul acesta, in total, 115.000 unitati, din care mai mult de 90.000 de unitati sunt Logan, ceea ce ar insemna o crestere cu circa 44%, comparativ cu anul trecut. La export, Logan a inregistrat 43.527 unitati in primele 10 luni din anul curent, ceea ce indica un total estimat pentru 2005 de pana la 55.000 de unitati. Principalele destinatii la export sunt tarile est-europene, un exemplu sugestiv in acest sens fiind imaginea alaturata, cu un Logan intrat in serviciul politiei din Ungaria. Ca reactie la succesul neasteptat inregistrat cu Dacia Logan, Renault ia in calcul posibilitatea de a produce acest model low cost si in uzinele Nissan, in incercarea de a satisface cat mai bine cererea peste asteptari. Dupa cum se stie, Renault asambleaza in prezent modelul Logan in Romania, Maroc, Columbia si Rusia. Renault incearca sa profite de cresterea puternica a pietei auto din China si intentioneaza sa construiasca aici o noua uzina pentru Logan. Prin Dacia Logan, dar nu numai, Renault se concentreaza acum pe piata est-europeana si cea asiatica. In calculele conducerii Renault se afla, de asemenea, marirea capacitatii uzinei d