Anii '60: Ce se mai vedea pe ecrane
1972 Bineinteles, avem de-a face cu o drama posibila - aceea a dreptului pe care o femeie, inca tanara, il are de a-si reface viata. Cand insa impotriva acestui drept se ridica egoismul propriilor copii, al batranei mame, ostilitatea sefului de la serviciu, atunci aceasta drama posibila nu se mai poate inscrie in actualitatea sociala imediata, ea fiind caracteristica oricarui mediu, oricarui meridian. Concluzia este fireasca si (facand abstractie de peisaj) se poate spune deschis ca este un fals film de actualitate. Dramatica poveste dintre cei doi este agrementata de peisaje ale litoralului, cu vederi ale noilor cartiere de locuinte din Bucuresti, cu planuri in care se zaresc fabrici etc. Replicile, voindu-se neaparat cat mai naturale, abia devin livresti si doar marele talent al Margaretei Pogonat si calitatile recunoscute ale Ilenei Stana-Ionescu le ajuta pe actrite sa treaca peste hopul atat de greu al platitudinii partiturilor. (?Saptamana Culturala a Capitalei?, 6 octombrie)
Anii '80: Autocritica
1986 Eu nu am o foarte mare experienta in film, as putea spune ca experienta mea este foarte mica, dar si asa pot sa-mi dau seama ce inseamna un personaj ratat din saracia datelor biografice. Mi-aduc aminte ca am facut un personaj, intr-un film, care a iesit ceva intre odios si penibil. Nici n-avea timp sa-si dezvolte un moment de pasiune, si nici ridicolul adevarat, dorit de regizor, nu avea timp sa se realizeze. Ridicolul devenea astfel involuntar... (Magda Catone, revista ?Cinema?, martie)
Anii '60: Ce se mai vedea pe ecrane
1972 Bineinteles, avem de-a face cu o drama posibila - aceea a dreptului pe care o femeie, inca tanara, il are de a-si reface viata. Cand insa impotriva acestui drept se ridica egoismul propriilor copii, al batranei mame, ostilitatea sefului de la serviciu,