Marcel, buticul fondat de francezii Fred si Farid, a fost gandit ca o structura cosmopolita, independenta, cu strategie, echipa si target foarte colorat (sunt culorile apetisante ale lumii, de parca ar fi coborat dintr-o reclama la Benetton). Cum au ajuns aici? Voila!
Frederic Raillard si Farid Mokart, actionarii agentiei Marcel, una dintre cele mai trendy agentii ale momentului la nivel mondial, sunt printre cei care au imprimat o directie noua in industria publicitara franceza.
Marcel, buticul fondat de francezii Fred si Farid, a fost gandit ca o structura cosmopolita, independenta, cu strategie, echipa si target foarte colorat (sunt culorile apetisante ale lumii, de parca ar fi coborat dintr-o reclama la Benetton). Cum au ajuns aici? Voila!
Frederic Raillard si Farid Mokart, actionarii agentiei Marcel, una dintre cele mai trendy agentii ale momentului la nivel mondial, sunt printre cei care au imprimat o directie noua in industria publicitara franceza.