(Foto: )
Pasionatii reclamelor "istete" din Iasi au avut in acest an ocazia sa descopere ca "Noaptea Devoratorilor de Publicitate" nu este decit un alt "produs" - printre atitea altele - care se supune constiincios "bunei" traditii romanesti: calitativ - la inceput, si din ce in ce mai slab pe masura ce se "consuma".
Pe cit de mult a fost mediatizata si asteptata - de ce sa nu recunoastem - de publicul iesean nonconformist, pe atit de mult "Noaptea Devoratorilor de Publicitate" a dezamagit. Incepind cu organizarea si terminind cu spectacolul in sine...
Cum se injecteaza publicitina la... "turma"
Manualele de marketing si publicitate ne invata sa dam Cezarului - clientul - ce-i al Cezarului! Pornind de la acest principiu, nu e de mirare ca s-a dezvoltat o adevarata cultura a respectului fata de client, cultura pe care incearca sa si-o insuseasca pina si cei mai mici vinzatori sau comercianti de pe piata.
De multe ori, in practica, se dovedeste ca mult laudatul respect fata de client, devine bataie de joc. Iar "Noaptea Devoratorilor de Publicitate" organizata in acest an la Iasi este un exemplu elocvent in acest sens. "Filmul" intimplarilor vorbeste de la sine...
Potrivit programului anuntat, spectacolul ar fi trebuit sa inceapa la ora 21:00,
insa accesul in sala a fost permis dupa mai bine de o ora de asteptare in "aer liber"... probabil pentru a creste suspansul.
O alta ora "chinuitoare" a fost dedicata trecerii "turmei" in sala, lucru deloc usor daca este sa luam in calcul factorii conjuncturali: imbulzeala, nemultumirea si nerabdarea celor "tinuti la rece" timp de un ceas, usile duble deschise doar pe jumatate, perchezitia la intrarea in sala etc.
Tinindu-se de miini, de haine, d