Mentalitatea fascistoida il face agresiv si chiar brutal. Trecutele afinitati regizorale il ajuta, in frecventele aparitii televizate, sa manipuleze, sa dea lectii de morala, sa acuze, sa muste pana la sange mainile pe care, pana mai ieri, le saruta pana la cot. Uneori ma mir cum sticla ecranului nu crapa din cauza nerusinarii unor profitori fara scrupule La inceput a fost de dreapta. O dreapta prea ingusta si nepermis de pasnica in raport cu dorintele unui obscur si frustrat profesor de provincie. Iata de ce a trecut la dreapta autocratica, fascista, cum corect a identificat-o profesorul german Michael Minkenberg. Unui acuzator de profesie, cu abilitati in regia de teatru, valorile fasciste ii vin manusa.
Constient ca merge pe un drum infundat, condamnat de istorie, care nu duce la notorietate, functii si privilegii, s-a strecurat in randurile societatii civile. A renuntat la regie in favoarea avocaturii, devenind si ziarist fara opera. Colectioneaza calitati si functii precum altii timbre sau carti postale. Cu ajutorul lor patrunde in mirifica lume a programelor audiovizuale.
Fara retineri, fara probleme de constiinta, trece imperturbabil la social-democratie, culoar prin care patrunde si in Parlament. A ramas acelasi acuzator feroce. Al trecutului, al carui produs educational este. Al sistemului, de pe urma caruia profita la maxim. Al clasei politice, in care s-a zbatut din rasputeri sa intre. Mentalitatea fascistoida il face agresiv si chiar brutal. Trecutele afinitati regizorale il ajuta, in frecventele aparitii televizate, sa manipuleze, sa dea lectii de morala, sa acuze, sa muste pana la sange mainile pe care, pana mai ieri, le saruta pana la cot. Uneori ma mir cum sticla ecranului nu crapa din cauza nerusinarii unor profitori fara scrupule. Nici nu mai intelegi daca a devenit parlamentar pentru ca avocatul sa aiba cat mai multi clienti