Utilizatorii de telefoane mobile si cei care opteaza pentru alte echipamente electronice de buzunar utilizeaza tot mai des serviciile care pemit vizionarea de emisiuni TV sau cele care permit descarcarea de pe Internet a clipurilor video, care pot fi apoi vizionate astfel pe drum, arata studiile realizate de companiile independente de analiza.
Aproape 20% dintre utilizatorii de Internet utilizeaza zilnic videoclipuri (muzica, clipuri publicitare, fragmente de film) care se transmit in general pe e-mail. Ei au inceput sa incarce secventele multimedia si pe echipamentele mobile din buzunar, fie ca sunt telefoane mobile, fie playere video, organizere inteligente sau alte asemenea gadget-uri, scrie publicatia online TechWeb. De asemenea, aceiasi utilizatori sunt cei mai pasionati consumatori de podcast-uri video (jurnale personale online realizate cu ajutorul camerei digitale si transpuse in clipuri descarcabile de pe Internet).
Studiile realizate de institutiile de cercetare arata ca mai bine de 25% dintre utilizatorii de telefon mobil sunt "foarte interesati" de televiziunea pe celular. Alti 15% nu exclud utilizarea acestui serviciu. Cel putin asa sustin cercetatorii Prts North Group.
Alte studii arata ca tinerii nu mai au rabdare sa urmareasca un buletin de stiri, chiar daca un anumit subiect i-ar interesa in mod deosebit. De aceea, ei prefera sa descarce de pe Internet clipurile video cu stirea respectiva. Iar daca este posibil sa vada informatia pe telefon sau pe playerul iPod, asa vor proceda cu siguranta.
In fine, alt studiu recent a confirmat inca o data intuitia lui Steve Jobs, seful Apple, care a decis lansarea unui iPod video.
Circa 30% dintre adulti recunosc ca sunt din ce in ce mai interesati de gadget-urile electronice. Aproape 28% dintre adulti spun ca sunt dispusi sa incerce noi echipamente elect