Compania Masterfoods Romania, filiala locala a Mars Incorporated, unul dintre cei mai mari producatori mondiali din industria alimentara, cu afaceri anuale de peste 18 mld. de dolari, estimeaza ca va incheia acest an cu o cifra de afaceri de aproximativ 21 de milioane de euro, in crestere cu peste 15% fata de 2004.
"Ne concentrAm pe principalele branduri ale companiei, dar crestem diversitatea produselor, bazandu-ne in primul rand pe reactiile primite de la consumatori", a declarat Ilinca Burlan, external affairs manager al Masterfoods Romania.
Masterfoods Romania este prezenta pe piata locala atat pe segmentul de ciocolata cu marcile Mars, Snickers, Bounty si Twix, pe cel de petfood (hrana pentru animale) cu brandurile Whiskas, Pedigree, Chaapi si Kitekat, precum si pe segmentul de orezuri si sosuri cu marcile Uncle BenÃs si Dolmio.
Potrivit site-ului Ministerului de Finante, anul trecut compania a inregistat o cifra de afaceri de 74,8 milioane de lei (circa 18 mil. euro), in crestere in lei cu 12% fata de 2003.
Potrivit reprezentantiilor companiei, anul acesta atat segmentul de ciocolata, cat si cel de petfood au inregistrat cresteri de "doua cifre", care au continuat trendul de anul trecut.
In scopul diversificarii portofoliului de produse, compania a intrat luna trecuta si pe segmentul biscuitilor, prin extinderea brandului Milky Way cu o categorie de snacks-uri dulci, Milky Way Minute.
"Ne concentram in Romania pe toate produsele din portofoliu, insa piata de petfood inregistreaza un ritm de crestere mai accentuat decat cea de ciocolata", a mai spus Ilinca Burlan.
In ultimii sase ani, volumul pietei de petfood a crescut de mai bine de sapte ori, pana la 26.000 de tone in 2004, potrivit datelor Institutului National de Statistica.
Unul dintre cei mai importanti compet