Tramvaiele nu se vor mai retrage la miezul noptii la Depoul Victoria, iar autobuzele nu vor mai avea drum spre Autobaza Floreasca. Primaria vrea sa elibereze hectare intregi din inima Capitalei, de Tramvaiele nu se vor mai retrage la miezul noptii la Depoul Victoria, iar autobuzele nu vor mai avea drum spre Autobaza Floreasca.
Primaria vrea sa elibereze hectare intregi din inima Capitalei, de pe urma carora va incasa bani buni, mutand autobuzele si tramvaiele mai spre periferie. Intentiile reprezentantilor Primariei Municipiului Bucu-resti nu sunt ,de vanzare" a acestor suprafete, ci doar ,de concesionare". Sute de mijloace de transport in comun stau pe terenuri care sunt adevarate comori, sustin specialistii. Pretul pentru un metru patrat de teren in zona Floreasca ,se invarte" in jurul valorii de 1200 euro, iar in spatele guvernului ,sare" de 1.300 euro. Depoul Victoria adaposteste 97 de tramvaie si are 3,5 hectare. Un singur hectar valoreaza 13 milioane de euro. Primaria Capitalei vrea ca fostul grajd regal, unde au aparut prima data in Bucuresti tramvaiele cu cai, si pe care se afla situat acum depoul de tramvaie Victoria, dar si Autobaza Floreasca, amplasata pe alte cateva hectare de zona zero, sa devina zone de afaceri. Concesionarea acestor terenuri se va face, spun specialistii, cel mai probabil pentru construirea unor cladiri de birouri. Viceprimarul Capitalei, Razvan Murgeanu, este convins ca va reusi sa faca adevarate afaceri, pentru Primarie, cu ,terenurile moarte", Capitala fiind ,insetata" de investitii. Orice mutare se va face insa doar cu acordul consilierilor municipali, deoarece RATB este un operator in subordinea CGMB, care este proprietarul patrimoniului. Sefii RATB nu s-au aratat nici speriati, nici incantati de ideea edililor. Singura problema este sa li se ofere alte spatii, deoarece parcul de autovehicule necesita intretinere zilnica