Sampanie, rasete de buna dispozitie, bauturi fine, invitati la patru ace. Atmosfera este relaxata, cupele se ciocnesc in aer... e sfarsitul anului 2004, iar Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime Constanta isi prezinta, in fata presei, bilantul si proiectele. Dupa aproape un an de la acest eveniment, am rasfoit, din nou, mapa de presa pusa atunci la dispozitie de catre organizatori. Cel mai important capitol pare cel al "investitiilor in derulare". Sunt aici cateva lucrari care atrag atentia constanteanului: "Amenajare complexa a Portului Turistic Tomis (Marina) Ð diguri pentru amenajarea gurii de acces Ð digul de nord"; "Pasarela Casino-Mamaia si port de agrement", "Terminal de barje", "Centrala eoliana in portul Constanta". Pana acum nu s-a realizat nimic! Nu vedem nici o centrala eoliana producand energie in port, portul Tomis arata la fel ca in alti ani, fiind animat numai de sosirea lui... Mike Tyson, de portul de agrement din Mamaia s-a ales praful. Se lucreaza, ce-i drept, la prelungirea digului de nord. Actuala conducere a CNAPMC poate afirma, pe buna dreptate, ca proiectele acestea apartineau vechiului management, ca vin din alta lume, lumea in care PSD era la guvernare. Se stie ca Ministerul Transporturilor a schimbat macazul cand a venit vorba, de exemplu, de realizarea unei marine in Mamaia. Chiar daca anularea proiectului prejudiciaza nu imaginea, ci economia si, implicit, bunastarea constantenilor. Optimism pana in maduva oaselor Cu toate acestea, exista un proiect care a fost preluat din mers de sefii actuali ai CNAPMC si de sfatuitorii lor. Este vorba despre construirea unui terminal de pasageri in portul Constanta. Investitia totala pentru acest proiect a fost de 2,5 milioane de euro, fiind asigurata parte din banii CNAPM, parte din bugetul de stat. Executia lucrarii a inceput in luna august 2004 si, potrivit graficului, ar fi treb