Grupul Caroli Foods a anuntat ca, in 2006, va investi 10 milioane de euro, atat pentru construirea unei fabrici de mezeluri crude, cat si pentru diversificarea si dublarea productiei existente.
"Am ales aceasta investitie pentru ca cererea este mare pe segmentul de salamuri crude", a anuntat Talal El Sohl, presedintele Grupului.
Pe parcursul celor 11 ani de activitate, Caroli Foods a investit 13 milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor. Numai anul acesta, pentru modernizarea fabricii de la Pitesti s-au cheltuit 6 milioane de euro. "Investim tot timpul in tehnologiile care dau cel mai bun rezultat. Credem ca piata apreciaza aceasta concentrare asupra calitatii pana la detaliu. De astfel, cresterea, de la an la an, cu 40-45% a cifrei de afaceri confirma ca am facut cea mai buna alegere", conchide El Sohl. Produsele Caroli Foods sunt comercializate sub trei marci distincte, care vizeaza segmente diferite de piata: Gourmet, Caroli si Familia.
Situat intre primii trei producatori de mezeluri de pe piata, grupul a realizat, anul trecut, o cifra de afaceri de 44 de milioane de euro.
Grupul Caroli Foods a anuntat ca, in 2006, va investi 10 milioane de euro, atat pentru construirea unei fabrici de mezeluri crude, cat si pentru diversificarea si dublarea productiei existente.
"Am ales aceasta investitie pentru ca cererea este mare pe segmentul de salamuri crude", a anuntat Talal El Sohl, presedintele Grupului.
Pe parcursul celor 11 ani de activitate, Caroli Foods a investit 13 milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor. Numai anul acesta, pentru modernizarea fabricii de la Pitesti s-au cheltuit 6 milioane de euro. "Investim tot timpul in tehnologiile care dau cel mai bun rezultat. Credem ca piata apreciaza aceasta concentrare asupra calitatii pana la detaliu. De astfel, cresterea, de la an la an, cu 40-45% a