Joe Trippi este pentru americani un nume foarte cunoscut. El face parte din elita strategilor electorali, a acelor specialisti in probleme de public relations, imagine, strangere de fonduri si, in Joe Trippi este pentru americani un nume foarte cunoscut. El face parte din elita strategilor electorali, a acelor specialisti in probleme de public relations, imagine, strangere de fonduri si, in general, de tot ceea ce tine de complicata masinarie al carei scop este sa ajute un candidat la o functie publica inalta sa-si atinga scopul mult visat. El insusi personalitate publica, Trippi, adept al metodelor cele mai noi de promovare electorala, este intens solicitat sa-si expuna aceste metode sub forma unor conferinte extrem de bine remunerate.
De obicei isi incepe expunerile cu o intrebare pe care o adreseaza auditoriului: "Cati mociologi sunt printre dumneavoastra?".
De regula, nimeni nu ridica mana. "Dati-mi voie sa reformulez intrebarea. Cati dintre dumneavoastra poseda telefon mobil?". Toti cei din sala, pana la unu, ridica, fireste, mana. ,Sunteti cu toti mociologi, practicanti ai mociologiei", le spune triumfator Trippi, in timp ce un zambet larg ii infloreste pe fata.
Mociologia face miliarde de adepti
"Mociologia", cuvant nou intrat in limba engleza, contractare a sintagmei "mobile technology", adica tehnologia mobilului, este noua stiinta derivata din folosirea tot mai larga pe plan planetar a telefoanelor mobile si din extraordinara mobilitate pe care acestea o confera stilului de viata modern. Este stiinta care se ocupa cu interactiunea dintre posesorul celularului si lumea inconjuratoare. Rezervarea de bilete la spectacole si concerte; ascultarea de melodii cu ajutorul fisierelor MP3, atasate mobilului; vizionarea pe ecranul acestuia a unor clipuri din lumea sporturilor sau din alte domenii; transmiterea de indicatii medicale de ur