La randul sau, Adrian Ionescu, purtatorul de cuvant al ministerului de resort, sustine ca ?revizuirea clauzelor asumate de partea romana nu este una simpla, iar ea va mai lua ceva timp?.
?Rezilierea, ultima solutie?
Nici Metrorex nu doreste sa continue colaborarea cu francezii in actualele conditii. Totusi, Liviu Soava, directorul general al regiei de transport subteran, sustine ca finalizarea discutiilor ?depinde foarte mult si de disponibilitatea celor de la Alstom. ?Oricum, noi suntem decisi sa ajungem la un acord nou. Iar prevederile pe care viitorul contract le va contine vor trebui sa remedieze deficientele din cel prezent. In cel mai rau caz, s-ar putea recurge chiar la rezilierea contractului, cu consecintele care decurg din acest demers?, sustine Soava.
Alstom a preluat, anul trecut, intretinerea a 320 de vagoane de metrou, perioada angajata fiind de 15 ani, iar suma vehiculata, de 239,7 milioane de euro.
Cat ne costa chiulul lui Radoi de la Senat
In cele doua zile cat a tinut greva de la metrou, sindicalistul Ion Radoi, senator PSD, a trecut in mare viteza pe la parlament. Miercuri n-a participat la lucrari niciun minut, iar joi a sosit la Senat cu o intarziere de doua ore, in plina dezbatere a unei legi anticoruptie. Radoi si-a ocupat locul in prima banca, alaturi de fostul ministru al muncii, Dan Mircea Popescu, si imediat a fost descusut de senatorii PSD despre ?starea frontului?.
Liderul sindicalistilor de la metrou a stat la Senat mai putin de o ora. La scurt timp dupa ce legea a fost respinsa cu sprijinul colegilor sai de partid, sedinta a fost intrerupta din lipsa de cvorum.
Desi a fost trecut absent in sedinta de dimineata, atunci cand s-a facut un apel nominal, Radoi nu va avea neplaceri de ordin financiar. Prin noul Regulament al Senatului, votat in urma cu trei saptamani, alesilor care