Anii '70: Mica lectie de actorie
1974 Munca actorului e ca repetitia unei orchestre: trebuie sa nu permiti instrumentelor - adica mijloacelor tale de expresie - sa cante de-a valma, sa nu le ingadui unora sa cante prea tare, iar altora sa se lase acoperite. Trebuie sa fii zgarcit cu personajul, cu tine si chiar cu spectatorul: daca ii dai prea mult deodata, daca inghesui prea multe poante pe centimetru patrat de idee, se satura repede. Nu trebuie sa-i dai niciodata musafirului o felie atat de mare de tort incat, dupa aceea, sa nu mai poata vedea socolata in ochi timp de o saptamana. (Dem Radulescu, ?Almanahul Flacara?)
Anii '80: Un romantic incorigibil
1988 Daca ar fi sa alcatuim un top actual al solistilor nostri de muzica usoara, voturile de popularitate ale spectatorilor ar inclina alaturi de Cotabita, Dorobantu, Gheorghiu (de Hrusca si Seicaru nu mai vorbim), in primul rand catre Catalin Crisan, acest tanar romantic, nostalgic, in varsta de 20 de ani si jumatate. A trecut exact un an de la marele sau succes la Mamaia (premiul I la Interpretare), si de la stadiul de necunoscut a ajuns azi sa fie disputat cu ardoare de organizatori. In formarea sa muzicala, un rol important l-a jucat studiul pianului timp de 8 ani, la Scoala de muzica, si al chitarei, fiind de cateva ori distins cu premiul I la Festivalul National ?Cantarea Romaniei?, sectia folk. (Revista ?Femeia?, octombrie)
Anii '70: Mica lectie de actorie
1974 Munca actorului e ca repetitia unei orchestre: trebuie sa nu permiti instrumentelor - adica mijloacelor tale de expresie - sa cante de-a valma, sa nu le ingadui unora sa cante prea tare, iar altora sa se lase acoperite. Trebuie sa fii zgarcit cu personajul, cu tine si chiar cu spectatorul: daca ii dai prea mult deodata, daca inghesui prea multe poante pe centimetru patrat de idee, se satura