Traseul subteran al banilor de la metrou arata gauri de miliarde de lei din fondurile firmei sindicalistilor. Administrarea banilor sindicalistilor de la metrou a fost si este controversata. Nebuloasa ramane si jongleria imobiliara regizata de firmele controlate de sindicatul Metrorex, condus de senatorul PSD Ion Radoi.
Ei i-a cazut prada, in intervalul 2001-2004, pensiunea cu circuit inchis Zamora, din Busteni. Doua tranzactii, doua firme si un imobil plimbat din proprietatea uneia in patrimoniul celeilalte si retur. In final, o gaura de 900 de milioane de lei.
La aceasta se adauga si dobanzile achitate de Sindomet, firma sindicatului, bancii care a finantat una dintre tranzactii. Creditul a fost luat in conditiile in care firma sindicatelor de la metrou avea totusi profituri foarte mari din inchirierea spatiilor comerciale ale Metrorex. Una peste alta, sunt sume de ordinul miliardelor cheltuite din fondurile sindicalistilor. Contactat de EVZ, liderul lor a refuzat sa lamureasca situatia.
Doi protagonisti, acelasi sindicat
Sindomet si Viltour. Primul, un deja celebru SRL de sindicat. Celalalt, o societate pe actiuni, aparuta la mijlocul anilor ‘90, prin divizarea SC Caraiman SA Busteni si ajunsa, dupa 2002, in curtea organizatiei conduse de Radoi. Liderul si colegii din conducere au preluat controlul prin cele 99a din actiuni detinute prin intermediul Sindomet.
Citeste articolul complet in Evenimentul Zilei
Traseul subteran al banilor de la metrou arata gauri de miliarde de lei din fondurile firmei sindicalistilor. Administrarea banilor sindicalistilor de la metrou a fost si este controversata. Nebuloasa ramane si jongleria imobiliara regizata de firmele controlate de sindicatul Metrorex, condus de senatorul PSD Ion Radoi.
Ei i-a cazut prada, in intervalul 2001-2004, pensiunea cu circuit in