- Social - nr. 234 / 28 Noiembrie, 2005 Aceasta este concluzia principala, dar nu noua, care se desprinde dintr-un Studiu elaborat la nivelul I.P.J. Mures de catre Compartimentul de analiza si prevenire a criminalitatii, respectiv de catre Serviciul Politiei Rutiere, studiu ale carui componente au fost prezentate reprezentantilor mass-media muresene de catre seful institutiei, comisar-sef de politie Nicolae Ioan Cabulea si comisar-sef de politie, seful S.P.R., Viorel Cazan. Ca in municipiu se circula greu si foarte greu la orele de maxima solicitare, la inceput si sfarsit de program de munca, reprezinta o situatie care trebuia sa dea de gandit, de mai multa vreme, nu doar politistilor, ci si celor din compartimentul specializat din cadrul Primariei Targu-Mures. Pe de alta parte, este tot atat de adevarat ca municipiul nu dispune de sosele ocolitoare, cunoscutele centuri din jurul oraselor, pentru descongestionarea traficului. Nu este lipsit de interes faptul ca in judet sunt 433.435 de posesori de permise de conducere, din care 9.834 au dobandit dreptul de a conduce autovehicule in cursul acestui an. Pe de alta parte, in evidentele serviciului specializat se regasesc, la nivel de judet, 175.052 autovehicule, din care 6.216 au fost inmatriculate in primele zece luni ale acestui an, in timp ce in anul 1989 se inregistrau doar circa 70.000 de vehicule, cu remorci cu tot. Aceste vehicule, carora li se alatura cele din tranzit, fac ca 60 la suta din reteaua stradala a judetului sa fie complet depasita fata de cerintele actuale ale traficului rutier. Din totalul vehiculelor care circula in municipiu, 15 la suta reprezinta cele care tranziteaza orasul nostru, din pacate pe aceleasi rute, cele mai solicitate de catre targumureseni, ceea ce contribuie din plin la strangularea circulatiei. Din cele relatate de catre reprezentantii Politiei rezulta ca se impune rev