Pretul unei tranzactii poate scadea printr-un proces de analiza de inteligenta competitiva Care credeti ca ar fi valoarea unui soft care v-ar gata sa economisiti 2,2 milioane de euro intr-o tranzactie? Dar a unuia care poate estima cu precizie structura costurilor anumitor produse ale competitorilor? Daca credeti ca acestea exista numai in SF-uri, va inselati: softurile de Intelligence Competitive (IC) fac toate acestea. O companie din industria alimentara a preluat an
Pretul unei tranzactii poate scadea printr-un proces de analiza de inteligenta competitiva
Care credeti ca ar fi valoarea unui soft care v-ar gata sa economisiti 2,2 milioane de euro intr-o tranzactie? Dar a unuia care poate estima cu precizie structura costurilor anumitor produse ale competitorilor? Daca credeti ca acestea exista numai in SF-uri, va inselati: softurile de Intelligence Competitive (IC) fac toate acestea.
O companie din industria alimentara a preluat anul trecut o alta firma din aceeasi industrie. Staff-ul a avut sarcina de a evalua pretul tranzactiei, perspectivele de dezvoltare ale pietei si de crestere a bazei de clienti. “Rezultatele au relevat ca pretul cerut de proprietari nu se justifica, din cauza performantelor slabe inregistrate de companie in ultimii doi ani si a erodarii cererii pentru produsele furnizate”, povesteste Florin Lazo, Managing Director la intell Competitiv. Compania produce softuri de evaluare si gestionare a proceselor de business. “Astfel, daca oferta initiala pentru acea companie alimentara era de opt milioane euro, dupa prezentarea rezultatelor analizei de Intelligence Competitive (inteligenta competitiva), cu ajutorul softului, pretul a scazut la 5,8 milioane euro. Deci, in acest caz, valoarea adaugata de folosirea softului a fost de 2,2 milioane euro.”