Dupa serviciile din sectorul hotelier, al alimentatiei publice si din retail, franciza isi croieste drum si spre sistemul bancar Ai experinta in vanzari, ai lucrat intr-o banca sau intr-o societate de asigurari, iar acum vrei sa incepi pe cont propriu? Cea mai buna solutia este franciza bancara. Deocamdata, doar de la ING sau Volksbank. Odata cu dezvoltarea serviciilor bancare de retail, a aparut si necesitatea unei retele mult mai extinse pentru bancile care s-au indre
Dupa serviciile din sectorul hotelier, al alimentatiei publice si din retail, franciza isi croieste drum si spre sistemul bancar
Ai experinta in vanzari, ai lucrat intr-o banca sau intr-o societate de asigurari, iar acum vrei sa incepi pe cont propriu? Cea mai buna solutia este franciza bancara. Deocamdata, doar de la ING sau Volksbank.
Odata cu dezvoltarea serviciilor bancare de retail, a aparut si necesitatea unei retele mult mai extinse pentru bancile care s-au indreptat catre acest sector. In 2004 si 2005, a fost clara orientarea bancilor catre deschideri de noi unitati bancare si stabilirea unor parteneriate cu potentiali intermediari de credite. Expansiunea noilor sucursale bancare a devenit vizibila in ultima perioada. Deja s-a creat un dicton: “unde te-ntorci, dai de o banca sau o farmacie”, acestea fiind sectoarele cele mai agresive in dezvoltarea retelei. Totusi, costurile de infiintare a unei unitati bancare sunt cuprinse intre 100.000 si 200.000 de euro, la care se adauga si batalia pentru acapararea de spatii comerciale. Costurile ridicate pentru crearea unei sucursale au determinat bancile sa-si mute activitatea de creditare in supermarketuri sau retele de magazine partenere. Plata facturilor la utilitati a fost preluata in parte de banci, apoi predata benzinariilor (parteneriatul