Banuiesc ca a fost o decizie clara, constienta, de a intra pe piata cu ceva total diferit.
Da, bineinteles. Atunci a fost revolutie. Asa cum a fost revolutia in ?89, pentru mass-media a fost o revolutie pe piata de televiziune. Era diferenta intre America si Romania.
La facultatile de jurnalism, sute de candidati, an de an, dau examen cu gandul ca vor sa fie Andreea Esca. Cum ai ajuns tu sa fii Andreea Esca de la Pro TV?
Eram la SOTI. Si, in aceasta perioada, am primit un telefon de la Andrei Boncea, care era director la ceea ce avea sa devina Pro TV (atunci era Canal 31) si m-a intrebat daca vreau sa vin, sa vad despre ce e vorba.
Am venit la Pro TV, Boncea m-a trimis la Sarbu, m-am intalnit cu Sarbu, am iesit de acolo, am zis ?Dom?le, omul e nebun, dar acuma, hai sa ma duc?. Nici nu stiu sa-ti spun cum am luat decizia. Nu ca n-am crezut nimic, dar mi se parea stiintifico-fantastic. El mi-a spus ca o sa fim cea mai tare televiziune din Romania, ca o sa fie vedete, ca-n SUA, care o sa se plimbe pe strada si lumea o sa fuga dupa ele sa le ia autograful, o sa aiba soferi, bodyguarzi... Imi ziceam ?Doaaamne, ce-i cu asta!??. Dar, iti dai seama, il vazusem pentru prima data in viata mea si nu stiam ce sa spun, dar mi se parea asa, de necrezut. Dar, nu stiu de ce, am zis ?bine?.
Cat de important crezi ca e Adrian Sarbu pentru ce-i Pro TV-ul acum? Crezi ca ar fi existat un Pro TV fara un Adrian Sarbu?
Nu, nu cred. Eu cred ca Pro TV e Adrian Sarbu si invers. Si poate si pentru faptul ca el e regizor, si asta e filmul lui de Oscar. Eu nu cred ca un om care are o alta profesie poate sa faca o televiziune de valoarea asteia. Daca nu esti dinauntru, de aici, din showbiz, din ce inseamna film, teatru, regie, nu cred ca poti sa faci televiziune. Televiziunea nu e o uzina, e o treaba de imaginatie, de concepte, de viziune, de v