Sefii spitalelor din vestul tarii, aflate intr-o acuta criza financiara, au gasit o solutie originala pentru a face rost de bani. Astfel, ei au luat decizia de a permite unor firme sa-si posteze reclamele pe zidurile institutiilor. Interesant este ca printre clienti se numara multe cabinete medicale sau clinici private, adica unitati concurente. Managerii spitalelor sustin ca nu au incotro si ca acest tip de panotaj este singura sursa de venituri extrabugetare.
Institutiile sanitare din vestul tarii au inceput sa scoata bani nu doar din inchirieri, ci si din reclame pe zidurile cladirilor
Sefii spitalelor din vestul tarii, aflate intr-o acuta criza financiara, au gasit o solutie originala pentru a face rost de bani. Astfel, ei au luat decizia de a permite unor firme sa-si posteze reclamele pe zidurile institutiilor. Interesant este ca printre clienti se numara multe cabinete medicale sau clinici private, adica unitati concurente. Managerii spitalelor sustin ca nu au incotro si ca acest tip de panotaj este singura sursa de venituri extrabugetare.
Spitalul Judetean din Timisoara, la care se trateaza circa 45.000 de persoane pe an, a recurs la metoda publicitatii incepand din aceasta vara. Noul director numit atunci, dr. Virgil Paunescu, in prezent secretar de stat in Ministerul Sanatatii, a incheiat primul contract de acest fel cu compania Coca-Cola. Initiativa a fost preluata de actuala conducere a institutiei, care a reusit sa atraga diverse alte firme.
Reclama la clinica privata
Intre timp, pe cladirea Spitalului Judetean au aparut reclame la magazine de electrocasnice sau provideri de internet, dar si la o clinica specializata in tratarea disfunctiilor sexuale. ?Nu consider ca facem reclama unei firme concurente. Pur si simplu noi nu tratam hemoroizi si nici nu rezolvam tulburarile sexuale?, comenteaza actualul director M