Conform estimarilor Zenithoptimedia, cheltuielile publicitare pe canalele media vor creste cu 4,8% in 2005, o crestere mai putin semnificativa comparativ cu cea de 7,4% in 2004. Motivul este ca in acest an nu vor avea loc Jocuri Olimpice, alegeri prezidentiale in Statele Unite sau Cupa Mondiala la fotbal, scrie Wall Street Journal. In 2006, aceste cheltuieli publicitare sunt asteptate sa fie cu 5,9% mai mari, arata Zenithoptimedia. Firma de media-buying Publicis Group considera ca aceasta crestere va veni mai putin din pietele in curs de maturizare cum ar fi cea americana si a Europei Occidentale, si mai mult din tari cum ar fi Brazilia, Rusia, China, Indonezia si India, si va fi alimentata de oportunitatile media in crestere si de extinderea pietei de consum. Conform estimarilor Zenithoptimedia, cheltuielile publicitare pe canalele media vor creste cu 4,8% in 2005, o crestere mai putin semnificativa comparativ cu cea de 7,4% in 2004. Motivul este ca in acest an nu vor avea loc Jocuri Olimpice, alegeri prezidentiale in Statele Unite sau Cupa Mondiala la fotbal, scrie Wall Street Journal. In 2006, aceste cheltuieli publicitare sunt asteptate sa fie cu 5,9% mai mari, arata Zenithoptimedia. Firma de media-buying Publicis Group considera ca aceasta crestere va veni mai putin din pietele in curs de maturizare cum ar fi cea americana si a Europei Occidentale, si mai mult din tari cum ar fi Brazilia, Rusia, China, Indonezia si India, si va fi alimentata de oportunitatile media in crestere si de extinderea pietei de consum.