La numai doua luni de la lansare, serverul de mail AXIGEN, un produs al companiei GECAD TECHNOLOGIES, este deja folosit de peste 2.500 de utilizatori, atat din Romania, cat si din strainatate.
Dupa cum a declarat pentru Wall-Street Oana Bornaz, CEO al AXIGEN, startegia companiei Gecad este aceea de a adauga produsului acele caracteristici inovatoare care sa il ridice peste nivelul solutiilor de mesagerie existente acum pe piata.� �Vom continua sa investim in AXIGEN pentru a transforma primul server de mail produs in Romania intr-o solutie profesionala cu care sa ne impunem pe piata internationala,� a adaugat aceasta.
Dezvoltarea si lansarea pe piata a mail serverului AXIGEN a necesitat o investitie de 2.000.000 EURO, investitie ce va fi amortizata in aproximativ 3 ani, estimeaza reprezentantii GECAD.
Avand in vedere faptul ca AXIGEN Mail Server a fost lansat cu numai doua luni in urma, principalul obiectiv al companiei este acela de a creste numarul de utilizatori tocmai pentru a mentine in crestere cifra de vanzari. Astfel, oficialii GECAD au afirmat ca este premature pentru a inainta niste cifre pentru primele luni de la lansare, dar si pentru perioada imediat urmatoare.
Strategia de dezvoltare AXIGEN pe piata internationala se bazeaza in pe distribuitori dar si pe vanzari directe. Deocamdata, cei doi distribuitori din Marea Britanie, respectiv Ungaria ne vor ajuta sa ne extindem prezenta in aceste doua tari. Prin vanzari directe am reusit deja sa ne atragem clienti din Statele Unite.
Din experienta anterioara, veniturile din vanzarea unui astfel de produs software provin in proportie de 30% din America de Nord, 30% din Uniunea Europeana, 30% din Japonia si 10% din restul lumii.
AXIGEN a aparut dupa mai mult de un an si jumatate de dezvoltare, cu scopul de a oferi utilizatorilor de posta electronica exact acel nivel de siguranta a