Ultimele date privind vanzarile medii pe editie arata o crestere a pietei publicatiilor economice. In timp ce Capital, Saptamana financiara si Business Magazin au inregistrat cresteri, Ziarul Financiar stagneaza. Potrivit declaratiei de difuzare, revista Capital a avut, in luna septembrie, vanzari medii pe editie de peste 50.000 de exemplare, cu aproape sapte mii mai mult decat in luna precedenta. Conform aceleiasi declaratii de difuzare, din media vanzarilor pe editie in luna septembrie, C
Ultimele date privind vanzarile medii pe editie arata o crestere a pietei publicatiilor economice. In timp ce Capital, Saptamana financiara si Business Magazin au inregistrat cresteri, Ziarul Financiar stagneaza.
Potrivit declaratiei de difuzare, revista Capital a avut, in luna septembrie, vanzari medii pe editie de peste 50.000 de exemplare, cu aproape sapte mii mai mult decat in luna precedenta. Conform aceleiasi declaratii de difuzare, din media vanzarilor pe editie in luna septembrie, Capital a avut 30.670 de abonamente si 19.798 de copii vandute cu bucata.
Nici alte publicatii nu au batut pasul pe loc. Potrivit estimarilor, in luna septembrie, saptamanalul Business Magazin a vandut 9.000 de exemplare, dupa ce a evoluat permanent de la inceputul anului, cand pornea cu 4.000 de copii vandute la fiecare numar. Ultimele luni au marcat o crestere si pentru Saptamana Financiara. Dupa o cadere brusca in luna iulie (cand a avut 7.600 de exemplare vandute pe editie, fata de 11.276 in iunie), saptamanalul a inceput sa urce usor, ajungand la 8.100 de copii vandute in luna septembrie si aproape 11.000 in luna octombrie.
Daca publicatiile nou-intrate au crescut in ultimele luni, Ziarul Financiar pare a se mentine in jurul valorii de 14.500 de copii vandute in fiecare zi, cu variatii foarte mici, in p