Suntem in plin sezon publicitar. Dupa un octombrie bun, sub aspectul investitiilor publicitare, a venit un noiembrie si mai bun. In noiembrie, Mos Craciun a venit in publicitate. Este generos cu cadourile si e un mesager al promotiilor pentru marci variate, de la copii la adulti. “Greul” a fost dus in continuare de TV si radio. Revistele au tinut trendul, in special datorita lunarelor. Aici, cresterea fragmentarii a condus si la cresterea rate-card-ului (si a numarului de
Suntem in plin sezon publicitar. Dupa un octombrie bun, sub aspectul investitiilor publicitare, a venit un noiembrie si mai bun. In noiembrie, Mos Craciun a venit in publicitate. Este generos cu cadourile si e un mesager al promotiilor pentru marci variate, de la copii la adulti. “Greul” a fost dus in continuare de TV si radio. Revistele au tinut trendul, in special datorita lunarelor. Aici, cresterea fragmentarii a condus si la cresterea rate-card-ului (si a numarului de pagini), dar nu stiu daca aceasta s-a reflectat si in volumul net de incasari.
Televiziunile cele mari (dar si puii, gen Antena 3 sau AXN) au reusit o crestere importanta de audienta (14%), care a dus la cresterea audientei livrate (GRPs 30”) cu 15%. In comparatie cu presa, aceasta performanta a televiziunilor s-a reflectat in mod cert in veniturile nete ale statiilor. Probabil, luna noiembrie va fi cea mai buna luna a anului 2005 pentru TV. S-a inregistrat un consum crescut de TV datorat sezonalitatii, interesului pentru evenimente gen crima din Primaverii, performantelor fotbalului romanesc, a miscarilor de grila la Prima TV si de cele zece zile de campanie aniversara ProTV.
Dupa o perioada de relativa liniste, piata de telefonie s-a zburlit un pic, cu o campanie complet surprinzatoare pentru Connex-Vodafone. As f