Retailerul de electronice si electrocasnice DOMO a deschis sambata, 10 decembrie, in noul complex comercial Macromall din Brasov, cel mai mare magazin al sau din tara, cu o suprafata comerciala de aproape 2000 mp si o oferta impresionanta de peste 3500 de produse, unde este implementat, pentru prima data, noul concept de magazin, ca parte a proiectului de rebranding prin care trece corporatia.
Noul centru comercial Macromall este construit pe platforma comercială din sudul Brasovului. Astfel, iesirea din Brasov spre Bucuresti reprezinta un adevarat parc de retail in care s-au investit in ultimii ani mai mult de 100 milioane de euro. Ceea ce reprezenta pe vremuri un camp neutilizat, acum este un veritabil �oras comercial�: sunt prezenti principalii jucatori de pe piata de retail autohtona Carrefour, Selgros,Metro,Mobexpert, Praktiker, Bricostore sau Media Galaxy, dar si rivalii Domo pe piata de electronice si electrocasnice Altex si Flanco.
″Am incercat sa aducem in magazinul nostru o atmosfera cu care vizitatorii si clientii nostri sa intre imediat in rezonanta emotionala si sa se simta bine, ca acasa. Tocmai de aceea "acasa" la DOMO gasim multe personaje si povesti de familie, prezentate publicului intr-o maniera calda, cu un usor ton de umor familial, care speram sa smulga oricui un zambet de simpatie. Nu am uitat insa de latura tehnologica a business-ului nostru si de apetitul tinerei generatii pentru tot ce este mai nou in lume in materie de computere, telefoane, internet, gadgeturi. In acest magazin vor exista, pentru prima oara la DOMO, puncte de relaxare, precum barul si zone special amenajate pentru jocuri si echipamente audio pentru masina″, a declarat Lorand Szarvadi, CEO DOMO.
DOMO vrea sa fie un loc plin de viata, capabil sa atraga cat mai multe segmente de consumatori, de varste si cu dorinte diferite; pentru asta au fost create tr