Creditul de consum s-a mutat pe suport de plastic Cardurile de credit, dar si cele de debit cu facilitate de descoperit de cont sunt din ce in ce mai atractive in timpul sarbatorilor. Drept care, este foarte probabil ca mare parte din cumparaturile efectuate in decembrie sa fie facute pe card. Experienta celorlalti ani a aratat bancilor comerciale ca in perioada sarbatorilor de iarna promotiile la cardurile de credit, dar si la cele de debit aduc profit si cresc numarul tra
Creditul de consum s-a mutat pe suport de plastic
Cardurile de credit, dar si cele de debit cu facilitate de descoperit de cont sunt din ce in ce mai atractive in timpul sarbatorilor. Drept care, este foarte probabil ca mare parte din cumparaturile efectuate in decembrie sa fie facute pe card.
Experienta celorlalti ani a aratat bancilor comerciale ca in perioada sarbatorilor de iarna promotiile la cardurile de credit, dar si la cele de debit aduc profit si cresc numarul tranzactiilor cu cardul la comercianti. Campaniile de promovare a cardurilor in preajma Craciunului si Revelionului au fost demarate atat de unitatile emitente, Visa si Mastercard, cat si de bancile comerciale. Daca in cazul Visa si Mastercard se poate vorbi doar de o campanie insotita de premii constand in general in excursii in strainatate, in cazul bancilor comerciale, promotiile sunt chiar in bani.
Majoritatea bancilor care au adus in prim plan oferte promotionale pentru lunile noiembrie, decembrie si ianuarie (in cazul BRD Societe Generale promotiile se prelungesc chiar si in februarie) au operat reduceri de dobanda la cardurile de credit sau au prelungit perioada de gratie pentru cumparaturile efectuate la comercianti. In plus, sarbatorile au adus noi carduri cobranded, gen BCR – Depozitul de Calculatoar